-
مرکز تماس و خدمات پشتیبانیخدمات 24 ساعته
-
نظارت بر عملکرد اپراتورهامانیتورینگ تماسها
به سامانه تماس سپنتا خوش آمدید
مرکز تماس، نقطه مرکزی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان است؛ به عبارت دیگر مکانیست که تماسهای مشتریان (تلفن، ایمیل، پیام کوتاه و…) پاسخگویی و مدیریت میشوند. میتوان گفت مرکز تماس پل ارتباطی بین سازمان و مشتریانش میباشد و شکلدهنده چهره سازمان در نظر مشتریست. امروزه سازمانها به اهمیتی که مرکز تماس در موفقیت آنها دارند پیبردهاند و همواره سعی میکنند این امکان را برای مشتریانشان فراهم آورند که در هر زمان و مکان و با سریعترین و سادهترین امکانات بتوانند با سازمان ارتباط برقرار کنند. همچنین با استفاده از ماژولها و امکانات موجود در نرمافزار مرکز تماس میتوان با هر مشتری بر اساس ارزشی که برای سازمان به همراه میآورد ارتباط برقرار کرد.تیم کالسنتر
پاسخگوی تلفنی در بخش فنی
%
پاسخگوی تلفنی در بخش فروش
%
تیم آموزش
%
تیم کنترل کیفیت
%
سوپروایزرها و ناظران
%
توانایی های ما
مرکز تماس شرکت سپنتا توانائی پشتیبانی از تعداد قابل توجهی تماس های همزمان، نمایش وضعیت آنها، مسیردهی هوشمند هر تماس به پاسخگوی واجد صلاحیت و ثبت جزئیات دقیق تماس ها را داراست که در آن اپراتورها در حال برقراری تماس یا دریافت آن هستند. با توجه به حجم فعالیتهای یک پروژه، تعداد اپراتورها میتواند تا صدها نفر متغیر باشد.
شرکتهای کارفرما برای تقلیل هزینه های خود و تمرکز برتجارت، سپنتا را برای اداره مشتریانشان (تلفن،ایمیل و …) انتخاب میکنند.
- پاسخگویی 24 ساعته
- راه اندازی مرکز تماس
- مانیتورینگ اپراتورها
- مانیتورینگ تماس ها
- سیستم سنجش رضایتمندی مشتریان
- مسیریابی و توزیع تماسها
پروژه های اخیر
-
پشتیبانی خدمات 2020 مخابرات استان یزدشرکت سپنتا مفتخر به 6سال پیاپی در پیمانکاری انحصاری adsl مخابرات یزد می باشد.
-
پیمانکاری پاسخگویی سامانه 9990 همراه اول شرق کشوردر سال 1395 شرکت سپنتا برنده ی مناقصه پاسخگویی تلفنی همراه اول 9990 مخابرات مشهد شد. و قطعاً خاطره ی خوبی را در مشهد از خودمان به یادگار خواهیم گذاشت.
-
پشتیبانی جهان الکترونیک و سایت Bestnik.ir پشتیبانی 24ساعته محصولات آنها که در سایت Bestnik.ir به فروش می رسد به شرکت سپنتا سپرده شده است.
-
پیمانکار 118مخابرات استان یزداز سال 1395 پیمانکاری پاسخگویی تلفنی 118 مخابرات استان یزد به شرکت سپنتا داده شد و تا کنون سعی در مدیریت و رفع مشکلات این سیستم گردیده است.
-
پشتیبان پاسخگوئی و خدمات 2020 مخابرات استانهای فارس، قزوین، مرکزی و لرستان و ... شرکت سپنتا پس از سالیان متوالی کسب تجربه در خدمات adsl اینک در این زمینه بی رقیب می باشد و پشتیبانی اینترنت مخابرات خیلی از استان ها را تا کنون داشته است.
-
پشتیبانی رستوران های زنجیره ای ریحونسفارشات ثبت شده توسط مشتریان در سایت ریحون توسط تیم کالسنتر سپنتا مشاهده و به اطلاع رستوران های ریحون میرسد تا در اسرع وقت سفارشات به دست مشتری برسد.






