به سامانه تماس سپنتا خوش آمدید

مرکز تماس، نقطه مرکزی مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان است؛ به عبارت دیگر مکانیست که تماس‌های مشتریان (تلفن، ایمیل، پیام کوتاه و…) پاسخگویی و مدیریت می‌شوند. می‌توان گفت مرکز تماس پل ارتباطی بین سازمان و مشتریانش می‌باشد و شکل‌دهنده چهره سازمان در نظر مشتریست. امروزه سازمان‌ها به اهمیتی که مرکز تماس در موفقیت آن‌ها دارند پی‌برده‌اند و همواره سعی می‌کنند این امکان را برای مشتریانشان فراهم آورند که در هر زمان و مکان و با سریع‌ترین و ساده‌ترین امکانات بتوانند با سازمان ارتباط برقرار کنند. هم‌چنین با استفاده از ماژول‌ها و امکانات موجود در نرم‌افزار مرکز تماس می‌توان با هر مشتری بر اساس ارزشی که برای سازمان به همراه می‌آورد ارتباط برقرار کرد.

تیم کالسنتر

پاسخگوی تلفنی در بخش فنی %
پاسخگوی تلفنی در بخش فروش %
تیم آموزش %
تیم کنترل کیفیت %
سوپروایزرها و ناظران %

توانایی های ما

مرکز تماس شرکت سپنتا توانائی پشتیبانی از تعداد قابل توجهی تماس­ های همزمان، نمایش وضعیت آن­ها، مسیردهی هوشمند هر تماس به پاسخگوی واجد صلاحیت و ثبت جزئیات دقیق تماس ­ها را داراست که در آن اپراتورها در حال برقراری تماس یا دریافت آن هستند. با توجه به حجم فعالیت­های یک پروژه، تعداد اپراتورها می­تواند تا صدها نفر متغیر باشد.

شرکت­های کارفرما برای تقلیل هزینه­ های خود و تمرکز برتجارت، سپنتا را برای اداره مشتریانشان (تلفن،ایمیل و …) انتخاب می‌کنند.

  • پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • راه اندازی مرکز تماس
  • مانیتورینگ اپراتورها
  • مانیتورینگ تماس ها
  • سیستم سنجش رضایتمندی مشتریان
  • مسیریابی و توزیع تماس‌ها

خدمات ما

اگر مشتری مدار هستید و پاسخگویی به مشتریان برای شما اهمیت ویژه ای دارد، ما به شما کمک خواهیم کرد تا ارتباطات خود را به بهترین نحو ممکن ساماندهی کنید.
5560
5559
5561
5562
5563
5565

پروژه های اخیر

محبوبيت مراکز تماس در جوامع امروزي به طور فزاينده اي در حال افزايش است چرا که بسياري از شرکتها به متمرکز نمودن خدمات و پشتيباني مشتريان روي آورده اند.
  • پشتیبانی خدمات ۲۰۲۰ مخابرات استان‌‌ یزدشرکت سپنتا مفتخر به ۶سال پیاپی در پیمانکاری انحصاری adsl مخابرات یزد می باشد.
  • پیمانکاری پاسخگویی سامانه ۹۹۹۰ همراه اول شرق کشوردر سال ۱۳۹۵ شرکت سپنتا برنده ی مناقصه پاسخگویی تلفنی همراه اول ۹۹۹۰ مخابرات مشهد شد. و قطعاً خاطره ی خوبی را در مشهد از خودمان به یادگار خواهیم گذاشت.
  • پشتیبانی جهان الکترونیک و سایت Bestnik.ir پشتیبانی ۲۴ساعته محصولات آنها که در سایت Bestnik.ir به فروش می رسد به شرکت سپنتا سپرده شده است.
  • پیمانکار ۱۱۸مخابرات استان یزداز سال ۱۳۹۵ پیمانکاری پاسخگویی تلفنی ۱۱۸ مخابرات استان یزد به شرکت سپنتا داده شد و تا کنون سعی در مدیریت و رفع مشکلات این سیستم گردیده است.
  • پشتیبان پاسخگوئی و خدمات ۲۰۲۰ مخابرات استان‌‌های فارس، قزوین، مرکزی و لرستان و ... شرکت سپنتا پس از سالیان متوالی کسب تجربه در خدمات adsl اینک در این زمینه بی رقیب می باشد و پشتیبانی اینترنت مخابرات خیلی از استان ها را تا کنون داشته است.
  • پشتیبانی رستوران های زنجیره ای ریحونسفارشات ثبت شده توسط مشتریان در سایت ریحون توسط تیم کالسنتر سپنتا مشاهده و به اطلاع رستوران های ریحون میرسد تا در اسرع وقت سفارشات به دست مشتری برسد.