مرکز تماس 118، فرصت های پیش رو، پیشرفت ها، تدبیرها و چالش ها

نشست بررسی عملکرد مرکز تماس 118با عنوان ((مرکز تماس 118، فرصت های پیش رو، پیشرفت ها، تدبیرها و چالش ها)) با حضور مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مدیران و مسئولان مخابرات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، در این نشست که به دعوت حوزه تجاری برگزار شد، مقوم مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن تشکر از تلاش های حوزه تجاری و مسئولان و پاسخگویان مرکز تماس 118 بر ضرورت تسهیل در ارائه خدمات سامانه اطلاع رسانی 118 به شهروندان و صنوف مختلف استان و حمایت از راهکارهای کاهش تماس تاکید نمود.

در ادامه این نشست، دهقان نایینی مسئول و ناظر 118 گزارشی از عملکرد شش ماهه مرکز یاد شده ارایه نمود و گفت: قطعا رضایت هرچه بیشتر مردم از مرکز تماس 118 ذهنیت مثبت آنان را از سایر خدمات مخابرات در پی خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش تنظیم برنامه شیفت کاری، برگزاری کلاس های آموزشی برای پاسخگویان، ویرایش شماره های موجود در 118،بازاریابی و ثبت شماره های جدید مشاغل، کنترل کیفیت پاسخگویی اپراتورها و …را از جمله برنامه های انجام شده درعملکرد شش ماهه این مرکز بیان کرد.

وی افزود: با انجام این اقدامات از بهمن ماه 95 تا مرداد ماه 96 ،در مجموع حدود 470 هزار تماس به این سامانه کاهش یافته است.

در ادامه ،علمی مدیر عامل شرکت سپنتا (پیمانکار 118)، گزارش عملکرد شرکت متبوع خود در این سامانه را توضیح و در مورد چگونگی تنظیم بهینه شیفت های پاسخگویی با استفاده از روشهای پیشرفته علمی و آماری ، فرایند کنترل کیفیت عملکرد پاسخگویان و معیارهای سنجش و انتخاب پاسخگویان برتر توضیحات مفصل ارایه نمود.

همچنین در این نشست ساجدی مدیر تجاری و امور مشتریان ضمن تشکر از حمایت های مدیر مخابرات و همکاری مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت شهرستان یزد ، اداره حراست ،روابط عمومی و بقیه حوزه های مرتبط و پیمانکار 118 ، برنامه های حوزه تجاری جهت بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان از این سامانه و بهینه سازی هزینه های مربوطه را تشریح واز زحمات شبانه روزی پاسخگویان 118 قدردانی نمود.

دراین نشست همچنین مدیران و مسئولان حاضر در جلسه نظرات خود در مورد 118 و عملکرد ارایه شده را بیان نمودند.

یاد آور می شود در حال حاضر بیش از 523 هزار شماره تلفن ثابت در سامانه 118 استان یزد ثبت می باشد که توسط 70 اپراتور در 24 ساعت شبانه روز به ارائه خدمت به تماس گیرندگان می پردازند.