مرکز تماس ۱۱۸، فرصت های پیش رو، پیشرفت ها، تدبیرها و چالش ها

نشست بررسی عملکرد مرکز تماس ۱۱۸با عنوان ((مرکز تماس ۱۱۸، فرصت های پیش رو، پیشرفت ها، تدبیرها و چالش ها)) با حضور مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مدیران و مسئولان مخابرات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، در این نشست که به دعوت حوزه تجاری برگزار شد، مقوم مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن تشکر از تلاش های حوزه تجاری و مسئولان و پاسخگویان مرکز تماس ۱۱۸ بر ضرورت تسهیل در ارائه خدمات سامانه اطلاع رسانی ۱۱۸ به شهروندان و صنوف مختلف استان و حمایت از راهکارهای کاهش تماس تاکید نمود.

در ادامه این نشست، دهقان نایینی مسئول و ناظر ۱۱۸ گزارشی از عملکرد شش ماهه مرکز یاد شده ارایه نمود و گفت: قطعا رضایت هرچه بیشتر مردم از مرکز تماس ۱۱۸ ذهنیت مثبت آنان را از سایر خدمات مخابرات در پی خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش تنظیم برنامه شیفت کاری، برگزاری کلاس های آموزشی برای پاسخگویان، ویرایش شماره های موجود در ۱۱۸،بازاریابی و ثبت شماره های جدید مشاغل، کنترل کیفیت پاسخگویی اپراتورها و …را از جمله برنامه های انجام شده درعملکرد شش ماهه این مرکز بیان کرد.

وی افزود: با انجام این اقدامات از بهمن ماه ۹۵ تا مرداد ماه ۹۶ ،در مجموع حدود ۴۷۰ هزار تماس به این سامانه کاهش یافته است.

در ادامه ،علمی مدیر عامل شرکت سپنتا (پیمانکار ۱۱۸)، گزارش عملکرد شرکت متبوع خود در این سامانه را توضیح و در مورد چگونگی تنظیم بهینه شیفت های پاسخگویی با استفاده از روشهای پیشرفته علمی و آماری ، فرایند کنترل کیفیت عملکرد پاسخگویان و معیارهای سنجش و انتخاب پاسخگویان برتر توضیحات مفصل ارایه نمود.

همچنین در این نشست ساجدی مدیر تجاری و امور مشتریان ضمن تشکر از حمایت های مدیر مخابرات و همکاری مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت شهرستان یزد ، اداره حراست ،روابط عمومی و بقیه حوزه های مرتبط و پیمانکار ۱۱۸ ، برنامه های حوزه تجاری جهت بهبود و ارتقاء رضایت مشتریان از این سامانه و بهینه سازی هزینه های مربوطه را تشریح واز زحمات شبانه روزی پاسخگویان ۱۱۸ قدردانی نمود.

دراین نشست همچنین مدیران و مسئولان حاضر در جلسه نظرات خود در مورد ۱۱۸ و عملکرد ارایه شده را بیان نمودند.

یاد آور می شود در حال حاضر بیش از ۵۲۳ هزار شماره تلفن ثابت در سامانه ۱۱۸ استان یزد ثبت می باشد که توسط ۷۰ اپراتور در ۲۴ ساعت شبانه روز به ارائه خدمت به تماس گیرندگان می پردازند.